[O1] kontrolka świec + plus problem z odpalaniem z rana

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wojtass1
    Classic
    • 2010
    • 1

    [O1] kontrolka świec + plus problem z odpalaniem z rana

    Witam

    Poszukuję żółtych żarówek H8 do przeciwmgłowych w OIIFL. Wiem, że są dozwolone przez przepisy i ze starych doświadczeń (jak również z doświadczeń z filtrami żółtymi w fotografii B/W) pamiętam, że znacznie lepiej "rozpraszają" mgłę. Czy widzieliście gdzieś takie żarówy? Hella produkuje takie, ale nigdzie nie mogę ich namierzyć.

    A może są chętni na takie żarówy to byśmy gdzieś zzagrabanicy ściągneli.
  • wielki
    Classic
    • 2009
    • 4

    #2
    [O1] kontrolka świec + plus problem z odpalaniem z rana

    witam
    Mam mały ale trochę wkurzający problem i pomijam to że moja Octa słabo odpala z rana :P (przeszukałem troszkę forum i widzę że nie jestem odosobnionym przypadkiem )

    pomimo to nurtuje mnie jedno pytanie ,moja kontrolka grzania świec zawsze pali się 2 sekundy nigdy dłużej nigdy krócej , pomimo że odpalałem już w temp -5C .
    staram się zawsze czekać aż do "pykniecia przekaźnika lecz tu jest drugie pytanie bo w temp plusowych często jak by się nie załączał/ wyłączał czy to norma ?

    ps. nie mam żadnych check-ów a prąd jak sprawdzał jakiś czas temu Grzesiek dochodzi więc o co biega, czy to moze normalne ?

    pozdrawiam i z góry dzieki za jakieś sugestie .

    Komentarz

    • swietlikx
      Classic
      • 2009
      • 13

      #3
      Miałem bardzo podobny problem. Kontrolka krótko się świeciła po uruchomieniu przez chwilę nie równa praca silnika i biały dym z rury wydechowej.
      Wymieniłem świece, wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej nic nie pomogło.
      Dopiero ustawienie kąta wtrysku zmieniło sytuację, samochód zapala przy tej temperaturze bez zarzutu na zimnym silniku.
      Dodam, że mam przejechane 180000km i jestem przed wymianą rozrządu.

      Komentarz

      • wielki
        Classic
        • 2009
        • 4

        #4
        przy zmianie kąta wtrysku kontrolka zaczeła już gasnąć normalnie ?

        ps. dzięki sprawdzę ten trop )

        Komentarz

        Pracuję...